З початку передвиборчої кампанії з нагоди місцевих виборів, які відбудуться 25 жовтня, 13 з 17 кандидатів на посаду львівського мера використовували рекламу в соцмережах. Вона обійшлася політикам від 17 178 доларів (майже пів мільйона гривень) до 55 425 доларів (півтора мільйона).
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це йдеться в повідомленні громадської мережі "ОПОРА".
Відомо, що українське законодавство не регулює правила, за якими повинна здійснюватися передвиборча агітація в Інтернеті в цілому і соціальних мережах зокрема. Хоч якось контролює процес сама адміністрація Facebook і Instagram: мережі перевіряють кандидатів на прозорість фінансування політагітації.
З'ясувалося, що найбільше постів опублікували Тарас Клефа (81), Ярослав Рущишин (70) та Ігор Васюник (61). Найбільше за агітацію заплатили Ігор Васюник (від $5761 до $12 139), Олег Синютка (від $4150 до $9050), Ярослав Рущишин (від $1470 до $8330), діючий мер Андрій Садовий (від $3521 до $5979) і Тарас Клефа (від $1281 до $9219)
Нагадаємо, сьогодні борги Львова за кредитами розписані аж до 2041 року. Вже наступного року місто має виплатити кредиторам 1 млрд 200 млн грн. Найболючішими для міста є 12 кредитних договорів на загальну суму понад 5 мільярдів, адже борги за них доведеться сплачувати у євро. З огляду на інфляцію, це буде болючим кроком, пише DailyLviv.
Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше
Нагадаємо, що львівських чиновників спіймали на мерзенній схемі із землею-продавали гектари під прикриттям мандатів.
Як повідомляв портал Знай.uа, Львівська міська рада планує відремонтувати дорогу зі Львова до Брюховичів.
Також Знай.uа писав, що у Львівській міській раді не виключають, що пандемія коронавірусу може стати перешкодою старту будівництва заводу з переробки твердих побутових відходів у 2020 році.