Львів'янка поскаржилася на халатність працівників швидкої допомоги, які не допомогли їй, коли жінці стало зле.

Про це львів'янка Alinka Yasinska написала у соціальній мережі фейсбук у спільноті Варта-1.

Так, львів'янка розповіла, що одного дня на вечерю замовила піцу в одної з популярних доставок Domino's Pizza. Вночі їй раптово стало зле та почала підніматися температура і з'явилася тошнота. Тоді дівчина залишилася одна вдома тому вирішила дочекати ранку, але раптово їй стало краще.

Лікарня, скріншот: YouTube
Лікарня, скріншот: YouTube


"Поїхала на роботу, по дорозі мені знову стало зле, з'явилася тошнота і біль в животі, на роботі мої співробітники принесли мені воду і таблетки, але через сильну інтоксикацію мій організм вже їх не сприймав і все поверталося назад.
Я в паніці поїхала додому не знаючи, що робити... поміряла температуру вже 38.. Дзвоню на 103 і у відповідь чую, "Що це не вагома причина для виклику і що вони не можуть мені допомогти", я плачу та прошу, щоб вони приїхали у відповідь чую "Це не серйозно, випийте таблетки і звертайтеся до сімейного лікаря", - згаду львів'янка.

Температура почала підніматися все вище та вище, дівчина вже навіть води випити не могла. Згодом знову подзвонила у швидку допомогу де їй пообіцяли приїхати. Але навіть через 40 хвилин нікого не було.

"Дзвонимо знову і нам кажуть: "Немає вільних машин!" (Таке враження, що це таксі, а не швидка)
І кажуть: "Та йдіть в інфекційну лікарню."
Ми з горем пополам зібралися пішли. Але наш світ не без добрих людей і черговий лікар Ірина Василівна приймає нас і оперативно надають першу медичну допомогу... мені полегшало і я нарешті заснула", - написала вона.

Попереду у дівчини 5-ти денний курс лікування і довгий час реабілітації.

Скріншот

Популярні новини зараз
"Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати
Показати ще

Адміністрація піцерії також відреагувала на цю ситуацію. Їй дуже прикро, що так сталося з львів'янкою, проте вони запевняють, що завжди дбають про чистоту своєї кухні.

"Для нашої мережі чистота нашої кухні та якість нашої продукції були і залишаються пріоритетами. Усі наші співробітники завжди приділяли і приділяють максимальну увагу чистоті всіх поверхонь на кухні піцерії, дезінфікуючи все перед кожною операцією.

Ми використовуємо лише натуральні інгредієнти та дотримуємось усіх міжнародних стандартів! Саме тому постачання продуктів відбуваються тричі на тиждень у кожну нашу піцерію, аби ви отримали піцу з найсвіжіших інгредієнтів. Абсолютно вся продукція у нашій мережі відповідає всім нормам харчової безпеки і має сертифікати HACCP.

До того ж наша піца, як і інша наша продукція, проходить термічну обробку у печі у середньому протягом 7 хвилин при 246 градусах", - зазначили в адміністрації.

Нагадавши, Знай писав, що на Буковині віряни наплювали на карантин і пішли святкувати Успіння Пресвятої Богородиці, причащатися з однієї ложки.

Також Знай повідомляв, що за останню добу в Україні виявили 2141 випадок зараження.

Нещодавно Знай передавав, що в більшості регіонів запрацюють дитячі садки, які були закриті на карантин.