Все частіше і частіше, клієнти "ПриватБанку" повідомляють про те, що зіткнулись з труднощами з міжнародними переказами через систему Western Union.
Стало відомо про те, що банк може блокувати такі транзакції, а це в свою чергу створює незручності для користувачів. Про одну з таких ситуацій розповіла клієнтка банку на порталі "Мінфін", де люди залишають свої відгуки про роботу фінансових установ.
За її словами, її чоловік, який на данний час перебуває в Португалії, вирішив спробувати переказати їй 200 євро через Western Union на її картку в "ПриватБанку". Однак переказ чомусь було відхилено.
Тоді жінка звернулась до служби підтримки банку, їй повідомили, що проблема виникла з боку Western Union. Всі гоші залишилися у системі переказів і не дійшли до її рахунку.
У результаті цього, гроші все-таки вдалося повернути, але лише через місяць, що викликало розчарування клієнтки. Тому що гроші їй були потрібні на даний час. Вона попередила інших користувачів про те, що кожен може потрапити до такої самої ситуації та порадила утриматися від використання цієї послуги.
Цікаво те, що на порталі "Мінфін" представники "ПриватБанку" не надали жодної відповіді на цю скаргу, залишивши питання без уваги.
Система переказів Western Union дає можливість громадянам надсилати кошти безпосередньо на банківські рахунки в Україні з 2019 року.

Якщо гроші переказано на картку "ПриватБанку", отримати їх можна кількома способами:

Відділення ПриватБанку
Відділення ПриватБанку
  • за допомогою мобільного додатка "Приват24";
  • у відділенні банку, звернувшись до оператора;
  • через термінали самообслуговування банку.

Також наш портал інформував, проґа́вите - втратите доступ до грошей: ПриватБанк попередив власників карток

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що термінали "Привату" помиляються на користь банку: як клієнти втрачають гроші

Вам буде цікаво дізнатися "ПриватБанк" спалює мільйони на 2 тисячі своїх співробітників в IT, але банкомати все ще "жують" гроші