У Львові ресторан Family-kebab образив клієнтку та не виконав її замовлення.

Про це львів'янка Linka Stelmakh написала у соціальній мережі фейсбук.

Так, у Львові замовницю доставки кебабу працівники закладу обізвали “кобилою” і не виконали замовлення.

“Львів, 2020 року. Знайома замовила доставку кебабу, замовлення підтвердилось, але так і не приїхало. Відповіді «власника» просто на рівні галімого бика”, – зазначається у дописі.

Ви маєте це побачити! Львів, 2020р Знайома замовила доставку кебабу, замовлення підтвердилось, але так і не...

Geplaatst door Linka Stelmakh op Maandag 14 september 2020


Львів'янка розповіла, що замовила доставку та отримала підтвердження, але замовлення їй так і не привезли, тому вона зателефонувала до закладу. Після цього вона залишила коментар на сторінці закладу де власник у грубій формі відповів їй.

“Ти кобила й**ана, ти по перше не сперечайся по телефону коли з тобою нормально спілкуються, а по друге веди себе адекватно“, - таку відповідь отримала львів'янка від власника закладу.

Скріншот

Популярні новини зараз
Чоловікам можуть дати більше часу на ТЦК: нардеп вважає, що це необхідно Від 132 до 110 кілограм: співачка alyona alyona показала себе до і після схуднення Усі надії лише на індексацію: як в Україні зміняться пенсії у 2025 році Українці не можуть скористатися перевагами двозонних лічильників: чому немає обіцяної економії
Показати ще

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Раніше повідомляли, з ПриватБанку масово тікають клієнти, терпіти немає сил - "Дно обслуговування".

Як повідомляв Знай.uа, знімати готівку будемо по-іншому - ПриватБанк ввів у дію нові правила.

Знай.uа писав, "ПриватБанк" загнав українців у пастку з "прострочень", відсотки космічні: "Задоволені втратою?".