"Нова пошта" регулярно стає "героєм" різних скандалів. На цей раз він пов'язаний з розбитою посилкою. Невдоволена клієнтка звернулася до компанії зі скаргою про те, що її дзеркало доставили у жахливому стані і при цьому відмовили у компенсації.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це клієнтка написала у коментарях під постом компанії у Facebook. Спочатку у неї виникли складнощі з доставкою посилки у відділенні з прийомом до 30 кг, у кол-центрі нічим не могли допомогти, а працівники надали різну інформацію, яка не відповідала дійсності.
"Вірити на слово вашим працівникам колл-центру не можна. Перевіряти все потрібно самостійно, а вони собі там фантазують на повну", - поскаржилася українка.
Коли їй все ж таки вдалося замовити дзеркало, воно приїхало в розбитому вигляді. Клієнтка стверджує, що товар зіпсували у вантажному відділенні та показала фото. Більше того, їй відмовили у виплаті компансації, а також не дозволили розпакувати посилку перед отриманням.
"Вам головне тільки гроші, а навіть якщо щось пошкодити, то це не ваша вина. Дивіться фото, ганебники, і не вдавіться моїми грошима", - заявила клієнтка.
"Колеги з відділу компенсації просять заповнити бланк претензії та надіслати нам фото", - відповіли в компанії.
Нагадаємо, халява від Lifecell: українці можуть підключити популярну послугу всього за 1 гривню.
Раніше ми писали про те, що "Укренерго" закликало українців не доводити енергосистему до відключень: "Користуйтесь по черзі"
Як повідомляв Знай.ua, "Ощадбанк" допоможе українцям з купівлею продуктів