"Нова пошта" регулярно стає "героєм" різних скандалів. На цей раз він пов'язаний з розбитою посилкою. Невдоволена клієнтка звернулася до компанії зі скаргою про те, що її дзеркало доставили у жахливому стані і при цьому відмовили у компенсації.

Про це клієнтка написала у коментарях під постом компанії у Facebook. Спочатку у неї виникли складнощі з доставкою посилки у відділенні з прийомом до 30 кг, у кол-центрі нічим не могли допомогти, а працівники надали різну інформацію, яка не відповідала дійсності.

"Вірити на слово вашим працівникам колл-центру не можна. Перевіряти все потрібно самостійно, а вони собі там фантазують на повну", - поскаржилася українка.

Нова пошта розбила дзеркало, скріншот
Нова пошта розбила дзеркало, скріншот

Коли їй все ж таки вдалося замовити дзеркало, воно приїхало в розбитому вигляді. Клієнтка стверджує, що товар зіпсували у вантажному відділенні та показала фото. Більше того, їй відмовили у виплаті компансації, а також не дозволили розпакувати посилку перед отриманням.

Популярні новини зараз
Шукати іншу роботу або голодувати у старості: яку пенсію дадуть людям із зарплатою 10 000 грн Пенсіонерам приготували пристойну надбавку, але дадуть не кожному: хтось може надіятись Як відмовитися від отримання повістки, щоб вам за це нічого не було Тарифи просто непідйомні для пенсіонерів: українці тікають від "Київстар"
Показати ще

"Вам головне тільки гроші, а навіть якщо щось пошкодити, то це не ваша вина. Дивіться фото, ганебники, і не вдавіться моїми грошима", - заявила клієнтка.

Відгук про роботу Нової пошти, скріншот
Відгук про роботу Нової пошти, скріншот

Якщо клієнту не вдається домогтися справедливості у кол-центрі або у відділенні, можна написати компанії у соцмережах. На практиці працівники набагато ефективніше працюють, якщо надати розголосу інциденту.

"Колеги з відділу компенсації просять заповнити бланк претензії та надіслати нам фото", - відповіли в компанії.