Один із найбільших українських державних банків "Ощадбанк", який відомий своєю агресивною політикою нав'язування карток одержувачам бюджетних виплат, продовжує подавати неприємні "сюрпризи" своїм клієнтам.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу українець розповів, що банк, маючи всі необхідні документи, продовжує ігнорувати його звернення про зняття блокування з рахунку. Виявилося, що фінансова установа просто "тягне час".
Про це стало відомо завдяки новому повідомленню незадоволеного клієнта "Ощадбанку" на порталі Minfin, у розділі для відгуків.
"В банк було направлено та доставлено листа до виконання від приватного виконавця, з Постановою про визначення поточного рахунку в банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати.
Лист був доставлений 13.07.2023, але досі він навіть не був зареєстрований у базі. Трек-код листа 0600032160368 було відстежено на "Укрпошті" та виявилося, що банк отримав лист із постановою.
У контакт-центрі радять звернутися до відділення, і консультант розблокує 13 400 грн., але у відділенні не можуть цього зробити, оскільки в базі немає постанови на основі якої вони могли б ініціювати заяву на розблокування. Лист був доставлений до генерального офісу до Києва.
Я шокований за таке ставлення до людини якій треба за щось жити, дітей годувати, комунальні платити. Банк начебто навмисне тягне час!", - поділився своєю неприємною ситуацією клієнт "Ощадбанку".
Нагадаємо, "Ощадбанк" звинуватили в шахрайстві: "Будьте пильні зі своїми рахунками".
Раніше повідомлялося, що Monobank блокує карти "Є-відновлення": українці скаржаться, що не можуть ремонтувати житло.
Також, "Отримати неможливо...": клієнти скаржаться на проблеми із "Ощадбанком".