Львів'яни скаржаться на Toyota Центр Львів "Діамант", який опалює приміщення за допомогою дров'яного котла і містяни змушені дихати забрудненим повітрям.


Про це у спільноті "Варта-1" повідомила місцева жителька Оля Ричель.

Так, містяни зазначили, що Toyota Центр Львів "Діамант" спричиняє великі проблеми екологічного характеру для довкілля та мешканців сусідніх багатоквартирних будинків. За їх словами вони роками змушені дихати забрудненим повітрям від процесу горіння деревини.

Львів'яни скаржаться  на  Toyota Центр Львів "Діамант", скріншот з відео
Львів'яни скаржаться  на  Toyota Центр Львів "Діамант", скріншот з відео

"Навіть зачинені вікна не допомагають - у квартирах постійно стоїть сморід, дихати неможливо. Кажуть: "Як в Чорнобилі живемо... Як таке може відбуватись під самими вікнами наших квартир..." Масові звернення протягом років до Львівської обласної державної адміністрації, Львівської міської ради, місцевих депутатів та державних органів влади не дали ніякого ефекту - Toyota Ukraine труїть львів'ян чадним газом, аміаком, поліциклічними вуглеводнями, поліхлорованими дібензопарадіоксінами і фуранами...", - сказано у повідомленні.

Львів'яни зазначили, що компанія Toyota має гасло ("Ми дбаємо про довкілля, у цьому - сенс нашого існування. Toyota налаштована постійно зменшувати вплив нашого бізнесу на навколишній світ і прагне впроваджувати прогресивні технології, продукти та методи роботи, дружні для довкілля та корисні для суспільства в цілому"). Проте "гасла на папері" розходяться з реальністю.

" Адже заради економії якогось десятка тисяч гривень в порівнянні з природним газом, Тойота бере активну участь в знищенні лісів та ставить під загрозу життя і здоров'я жителів сусідніх будинків!", - підсумували львів'яни.

Скріншот допису у фейсбук
Скріншот допису у фейсбук

Нагадаємо, що у Львові новенький фонтан перетворили на смердючу калюжу - гори сміття та плаваючі пляшки

Як повідомляв портал Знай.uа, таксист вдарив по голові клієнтку і забрав у неї телефон. Зі слів постраждалої, таксист відмовився везти її за економним тарифом, після прийнятого замовлення і очікування його 15 хвилин.

Також Знай.uа писав, що харків'яни заборгували "Укрзалізниці" 26 мільйонів.