Зараз маркетологи використовують різні трюки, щоб змусити українців витратити більше грошей. Ми самі цього не усвідомлюємо, але у супермаркеті на нас чекають різноманітні хитрощі, які змушують купувати більше.
Тож, вам необхідно знати деякі хитрощі, щоб не потрапити у сіті маркетологів, передає портал "Всвіті".
1. "Дивіться, яке смачненьке!"
Запахи це найкращі союзники маркетологів, саме вони спонукають купувати більше. Наприклад, прекрасно зарекомендував себе запах свіжої випічки: він спокушає покупця витратити більшу суму. А якщо добре виставити ​​освітлення, то продукти на вітрині виглядають по-святковому яскраво і соковито. Цим вони будуть і приваблювати покупців.
Але один з найбільш потужних способів викликати слиновиділення і супутнє йому бажання терміново купити що-небудь пожувати – безкоштовні дегустаційні зразки.

супермаркет, скріншот з відео
супермаркет, скріншот з відео

2. Гіпноз музикою
Почули в супермаркеті бадьору музику – включайте уважність на максимум. Мелодії у швидкому темпі запускають там, де важливо підвищити кількість продажів.
З іншого боку, повільна музика – це теж прийом Це змушує людей загальмовувати рух, довше затримуватися біля полиць.
3. Кольорове оформлення
Людей притягують магазини, стіни і вхід яких із зовнішнього боку пофарбовані в теплі тони: червоний, помаранчевий, жовтий. А ось всередині колірна ситуація змінюється: холодні відтінки в інтер’єрі – блакитний і зелений – змушують покупців витрачати більше.
4. Дисконтні картки і програми лояльності
Всі думають, що дисконтна карта допоможе економити. З одного боку це так, але так супермаркет зможе заробити більше. Адже дисконтна карта прив’язує вас до конкретного супермаркету. При цьому ця карта провокує вас витрачати більше.
Багато супермаркетів нараховують бали за кожну витрачену в їхній мережі гривню. Пізніше ці бали можна перевести у гроші, розплатившись накопиченим на касі. Вигідно? З одного боку, так. З іншого – ви самі не помічаєте, як магазин змушує вас витрачати більше.
5. Товари-приманки
"Купуй 10 штук всього за 100 гривень!" – старий добрий маркетинговий прийом. Багато хто “ведеться” на таку пропозицію, у результаті закуповуючи більше продуктів, ніж їм необхідно.

Супермаркет, фото: скріншот з відео
Супермаркет, фото: скріншот з відео

6. Доповнюючі товари
Ви заходите в магазин, наприклад, за пачкою улюблених крекерів, а поруч на тому ж стелажі бачите шоколад і зефірки. І думаєте, "як в тему" та кидаєте ці товари до свого кошика. Так працюють подібні комбінації.
Деякі комбо-поєднання очевидні, наприклад шампунь і бальзам-ополіскувач. Деякі – більш тонкі, наприклад одноразові пластикові тарілки і красиві паперові серветки, тощо.
7. Упаковка, в якій продукти швидко псуються
Свіжий хліб часто продають в паперовому пакеті. Гарно? Факт. Але не практично: хліб у такій упаковці швидко засохне, а вам доведеться знову йти до магазину. Це теж є одним із маркетингових прийомів.
8. Товари з додатковою цінністю
Як супермаркети грають з цінами, піднімаючи на рівень очей ті продукти, які особливо хочеться продати, і опускаючи майже на рівень підлоги невигідні для магазину недорогі товари, знає багато хто. І ефект «магічної дев’ятки», коли продукт з ціною 99 гривень здається покупцям більш вигідною покупкою, ніж продукт за 100 гривень, теж добре відомий.

Супермаркет, фото: скріншот з відео
Супермаркет, фото: скріншот з відео

9. Багаторазові брендовані екосумки
Багаторазові екологічні сумки замість пакетів – геніальна маркетинговий прийом! По-перше, вони брендовані: торговельні мережі розміщують на них свої логотипи, перетворюючи покупців на своєрідну ходячу рекламу. По-друге, вони змушують клієнтів перейматися повагою і довірою до супермаркету.
10. Стійки біля кас
Одне з найважливіших випробувань підстерігає вас на касі. Тут маркетологи розміщують дорогі і не завжди потрібні дрібниці: шоколадки, желейні цукерки в яскравих обгортках, морозиво, вологі серветки, дезинфікуючі гелі для рук, презервативи і т.д. Розрахунок робиться на те, що ви, втомившись від прийняття рішень у торговому залі, на касі розслабитеся і купите собі (або не менш втомленій, ніж ви, дитині) нагороду. І це дійсно працює.

Нагадаємо, що у Тернополі чоловік не зміг придбати антисептик у супермаркеті. Всьому виною карантинні обмеження.

Як повідомляв портал Знай.uа, підприємці з Тернопільської області протестували під будівлею обласної державної адміністрації.

Популярні новини зараз

Рак яєчників повернувся до Наталії через 9 років: "Життя варте того, щоб за нього боротися"

Вагітна дружина Віктора Павлика здивувала подробицями про дитину: "Плакала пів години"

Ніну Матвієнко позбавив пенсії режим Януковича: "Я грошей не бачила"

Головне за ніч: Мірзоян показав нову жінку, Дан Балан влаштував Кароль скандал, на Укрпошті відмовилися від рідної мови і кицька Лободи

Показати ще

Також Знай.uа писав, що у Тернопільській області люди знищують природу. Ліс перетворюється поступово на звалище.