Зараз все більше львів’ян пересідають на велосипеди, культура руху у нас не на належному рівні. І багато жителів Львова бояться сідати на велосипеди, оскільки не почувають себе у безпеці.

"Хтось їздить за правилами, хтось не бажає їх дотримуватись. Так не має бути. Усі учасники дорожнього руху мають усвідомлювати власну відповідальність. Я за те, щоб велосипедисти вивчали правила дорожнього руху, складали іспит і отримували посвідчення чи сертифікат", - таку позицію висловив Ігор Зінкевич, депутат Львівської міської ради, кандидат на посаду міського голови Львівської ОТГ від “Варти”, пише "Щоденний Львів".

На засіданні “Куди їде Львівщина на велосипеді: в Європу чи в Азію. Чого бракує велосипедній інфраструктурі регіону?», яке відбулось у Львівському пресклубі, Зінкевич нагадав, що існують чіткі правила руху по велодоріжці. Але, нажаль, з ними ознайомлена невелика кількість людей.

Депутат висловив незадоволення тим, як у Львові будують велодоріжки.

Міська влада рапортує про 100 км велодоріжок у Львові, але люди скаржаться, що не можуть повноцінно їздити, бо смуги несподівано перериваються.

Популярні новини зараз
Платити по 2,64 грн за кВт будуть не всі: якими будуть травневі платіжки за світло Європі пророкують "пекельну" спеку: що чекає на Україну Змії пішли в атаку на українців: як запобігти укусам і чи існує ефективний антидот Відмова може бути вигідною: українцям пояснили переваги
Показати ще

Ігор Зінкевич впевнений, що велотранспорт у Львові мусить розвиватися для того, щоб стати альтернативою громадському для певної категорії людей. Але цього не станеться, допоки велоструктуру будуватимуть хаотично і безсистемно.

"Ось як пояснює нинішню невтішну ситуацію директор ЛКП «Інститут просторового розвитку» Олег Шміт – це його пряма цитата: «Строкатість сучасної велоструктури є результатом того, що проєктант і підрядник обираються на тендері. Це щоразу інша фірма, кожна зі своїм баченням і досвідом», - зауважив Ігор Зінкевич. - У мене виникає питання до пана Олега: якщо Інститут просторового розвитку міста вказує на чіткі правила, а якийсь забудовник і проєктант роблять так, як хочуть – то де ті правила і чи взагалі вони існують? «Намалювати» план на 100 км велоструктури, а потім ще «домалювати» на 50 км – це не вихід. Має бути чітка і продумана стратегія розвитку велоструктури принаймні на 5 років.

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше

Нагадаємо, раніше Хмельниччанин показав Кличку, що робити з велосипедом: "Пів України - на двох колесах"

Як повідомляє портал «Знай.uа» Від Кличка вимагають негайно переглянути план мосту на Троєщину та відповісти за "велопіар"

Також «Знай.uа» писав, що У Львові розшукують велосипедиста, який втік після страшної аварії: "Серце не здригнулося"