Часто в супермаркетах трапляються ситуації, коли касир відмовляється приймати певні, переважно великі купюри через брак здачі.

Проте експерти зазначають: це є порушення прав споживачів. Адже обов'язок касира – приймати будь-які банкноти та монети.

Супермаркет, каса, фото: Знай.ua
Супермаркет, каса, фото: Знай.ua

[quote author=""]"Проблема "у мене немає здачі" - не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину і повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки", - заявляють експерти. quote]

На жаль, такі "фокуси" часто навмисні. Адже за окремими даними деякі мережі спеціально встановлюють незручні ціни, щоб не віддавати здачу і заробляти більше.

Популярні новини зараз
Цілий прожитковий мінімум: пенсіонерам призначили солідну доплату, кому пощастило Українцям урізали січневі пенсії: чому виплати зменшили та коли чекати покращення Банки погрожують українцям фінансовою блокадою: Ощадбанк попередив, хто постраждає першим Тотальне подорожчання продуктів: українці залишаться без копійки у гаманці
Показати ще

Наприклад, товар коштує 9 грн. 96 копійок. Формально мають заплатити 10 грн, а 4 копійки залишаються у касі. І так дрібні суми по кожній покупці складаються у суттєвий прибуток за день. Хитрий маркетинговий хід, який, утім, порушує ваші права!

Каса магазину. Фото: Znaj.ua
Каса магазину. Фото: Znaj.ua

Що робити у такій ситуації? Перш за все радимо розраховуватися карткою - тоді подібні махінації для вас не є небезпечними. А при розрахунках готівки вимагайте повної здачі або звертайтеся до адміністраторів або контролюючих органів.

Споживач має право отримати сервіс належної якості та повний обсяг оплачуваних послуг.

Нагадаємо, що похід до супермаркету закінчується порушенням ваших прав: це заборонено робити з покупцями.

Раніше ми повідомляли, що не вся риба корисна: чому деякі види можуть завдати шкоди здоров'ю.