Сьогодні майже кожен українець користується мобільним зв'язком та інтернетом. Це стали невід'ємні частини нашого повсякденного життя.

Однак часто виникають ситуації, коли абоненти несподівано стикаються з непоясненим списанням коштів. У таких випадках важливо знати свої права. Про це повідомляє Держпродспоживслужба.

Супермаркет, фото: Держпродспоживслужба
Супермаркет, фото: Держпродспоживслужба

Популярні новини зараз
ПриватБанк бере плату за те, що раніше було безкоштовним У 2026 році залишитесь без квартири: чиє право власності оскаржать Банки отримали нові повноваження: рахунок закриють без пояснень Кабмін ухвалив тариф: скільки будемо платити за куб газу з 1 січня
Показати ще
Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів нагадує про основні права споживачів електронних комунікаційних послуг, закріплені в Законі України "Про електронні комунікації".
Наприклад, кожен споживач має право на безкоштовну інформацію про зміст, якість, вартість та умови надання послуг від оператора. Крім того, можна вимагати повернення коштів за невикористані послуги або ж відмовитись від телекомунікаційних послуг згідно з умовами договору.

Мобільний інтернет / фото: Freepik
Мобільний інтернет / фото: Freepik

Також важливо знати, що у разі неправомірного списання коштів можна оскаржити дії постачальника послуг у суді або звернутися до державних органів для захисту своїх прав. Якщо виникають проблеми, не соромтесь звертатися до територіального органу Держпродспоживслужби.

Також наш портал інформував, "Київавтодор" відхилив дешевий підряд на ремонт Дарницького мосту: літера "З" зірвала тендер на 440 млн

Раніше Знай.ua стало відомо про те, що Кабмін ліквідував чергову Держслужбу-паразита

Вам буде цікаво дізнатися чиновники Києва роздають нерухомість за копійки, поки місто втрачає мільйони: "жирують" директор, заступник, бугхалтерша і навіть водій