"Ощадбанк" отримує все більше і більше скарг на обслуговування клієнтів. Відзначаються всі можливі обмежувальні дії з боку найбільшого банку країни.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
Як приклад вона розповіла про відділення в місті Запоріжжя, вулиця Бородінська №6. Його вчасно відкрили, але ось Каса ще протягом п'яти хвилин була закрита.
"Подали квитанцію для сплати платежу (квитанція була потрібна з мокрою печаткою). Підійшла працівник відділення до каси поміняти монети. Незважаючи на те що в касі обслуговується клієнт, і на зауваження, що поміняти можна, якщо не буде клієнтів, касир робить розмін відклавши квитанцію. Як це?", - додала жінка.
Після цього Українка зазначила, що співробітники "Ощадбанку" у відділенні розмовляють російською мовою. А ще їх вид не відповідає званню банківських службовців, так як одягнений один з них був в бриджі і футболку Levis.
Представники установи встигли відповісти на цей відгук і заявили, що перевірять ситуацію з обслуговуванням в цьому відділенні.
Нагадаємо, клієнту Ощадбанку непомітно "виписали" непрошений кредит, втратив 3 тисячі гривень: "Касир 20 разів переганяла гроші"
Як повідомляв "Знай.ua", українець поскаржився на роботу Ощадбанку, спека і змучені пенсіонери в черзі: "Відбивається від кредиту в 250 тисяч"
Знай.ua писав, Нацбанк нагадав, що робити з монетами, які не приймають магазини: "Ще можна обміняти"