Адвокат зі Львова розповів, як отримати компенсацію від авіакомпанії в тому випадку, якщо ваш рейс був затриманий. Детальна характеристика, простіше, ніж ви думаєте.

Ось, наприклад, у понеділок, 9 серпня, у Львівському аеропорту був затриманий авіарейс в Чорногорію. Літак повинен був злетіти приблизно в 11 ранку, однак, його кілька разів переносили. У підсумку, пасажирам довелося чекати близько шести годин в аеропорту.

Літаки МАУ, скріншот: YouTube
Літаки МАУ, скріншот: YouTube

Адвокат зі Львова Танасишин розповів порталу Суспiльне, як правильно вчинити в такій ситуації.

Одна з пасажирок Мирослава Прокопюк каже, що про причини затримки і точний час вильоту пасажирам не повідомляли.

Популярні новини зараз
Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати "Іди в Україну, ти, бл**ь, служи": розлючені українці накинулися на працівників паспортного столу в Польщі Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"Найбільше обурювало те, що не було ніякої комунікації. Ніхто нічого не пояснював ні аеропорту, ні з авіакомпанії. Щоб хоч щось дізнатися" - розповідає одна з пасажирок.

Замість 11:10, літак вилетів о 17: 30, тому, жінка хоче вимагати компенсацію, так як день був втрачений.

Директор Львівської туристичної фірми каже, що якщо рейс затримали, то обов'язково потрібно взяти аркуш про час вильоту. Це буде вашим підтвердженням, що рейс був затриманий.

У пасажира є 14 днів на те, щоб попросити компенсувати у туроператора вартість туру. Однак, це буде компенсація за одну ніч.

А ось адвокат, Назар Танасишин каже, що крім цього листа потрібно ще взяти підтвердження реєстрації рейсу, і фіксувати час затримки на табло в аеропорту. Чеки викидати не варто також, адже, вони зможуть підтвердити, що ви очікували рейс. Політика країн щодо компенсації може втім відрізнятися.

Літак МАУ, фото з Facebook
Літак МАУ, фото з Facebook

"Якщо ви очікуєте більше 5 годин, тоді можна говорити про те, що ви можете звернутися до перевізника з вимогою відшкодувати вартість рейсу. Це стосується рейсів до Європи і рейсів компаній, які зареєстровані в Європі. Там діє регламент Євросоюзу, який дає право на матеріальну компенсацію" - йдеться в повідомленні.

Раніше повідомляли, в аеропорту "Бориспіль" українці з самого ранку не можуть полетіти в Батумі: "поза зоною доступу".

Як повідомляв Знай.uа, харків'янка змінила медичний халат на військову форму і вирушила захищати Україну: "життя змінилося на" до " і "після"".

Знай.uа писав, харків'яни на вокзалі потрапили в пекельну парилку без квитків: каси закриті і черга без кінця.