Навколо нової пісні відомої української співачки і телеведучої Тіни Кароль "Скандал" і справді розгораються неабиякі пристрасті. Кілька уривків з нового відео вона оприлюднила у своєму Instagram-сторі.

Як відомо, зовсім недавно Тіна презентувала своїм фанатам абсолютно інший формат - кліп на нову композицію "Скандал" відрізняється від усього, що співачка робила раніше.

У відео немає звичної для Кароль лірики і сліз, замість цього співачка в обтягуючому футуристичному костюмі виявляється зухвалою піддослідної деяких вчених. На зміну стражданням з'явився образ войовниці-амазонки.

Шанувальникам новий образ Тіни Кароль припав до смаку - відео активно набирає перегляди, і приємно дивує навіть тих, хто раніше прохолодно ставився до творчості Кароль.

Однак бажання роздобути ще більше переглядів штовхнуло Кароль на дії, які далеко не всім українцям виявилися до душі – щоб розкрутити композицію, її рекламу замовили російським блогерам, а також вдалися до колаборацій з популярними брендами.

Популярні новини зараз
Пенсії пропонують підняти на 60%: щоб більше не перебиватися копійками Monobank "заморожує" особисті кошти українців: хто може залишитися без копійки Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп
Показати ще

Тепер Кароль пропонує дивитися свій новий кліп на популярних музичних майданчиках, серед які засвітилися не тільки всесвітньо відомі Apple Music, Spotify і YouTube, але і російські майданчики, що опинилися в Україні під забороною - Яндекс музика і VK Music.

Нагадаємо, що солодкі очі Кароль послали один одного подалі, зірку не впізнати: "що з нею, захворіла?".

Як повідомляв портал Знай.ua, Тіна Кароль поділилася з шанувальниками спокусливим відео.

Також Знай.ua писав, що Тіна Кароль зізналася, чому відмовилася від м'яса: "я прокинулася і відчула...".