Навколо нової пісні відомої української співачки і телеведучої Тіни Кароль "Скандал" і справді розгораються неабиякі пристрасті. Кілька уривків з нового відео вона оприлюднила у своєму Instagram-сторі.

Як відомо, зовсім недавно Тіна презентувала своїм фанатам абсолютно інший формат - кліп на нову композицію "Скандал" відрізняється від усього, що співачка робила раніше.

У відео немає звичної для Кароль лірики і сліз, замість цього співачка в обтягуючому футуристичному костюмі виявляється зухвалою піддослідної деяких вчених. На зміну стражданням з'явився образ войовниці-амазонки.

Шанувальникам новий образ Тіни Кароль припав до смаку - відео активно набирає перегляди, і приємно дивує навіть тих, хто раніше прохолодно ставився до творчості Кароль.

Однак бажання роздобути ще більше переглядів штовхнуло Кароль на дії, які далеко не всім українцям виявилися до душі – щоб розкрутити композицію, її рекламу замовили російським блогерам, а також вдалися до колаборацій з популярними брендами.

Популярні новини зараз
Продаж квартири обернеться фінансовим шоком: в Україні встановили нові податки на нерухомість Пенсіонерам готують допомогу – по 4000 грн кожному: хто у списках на виплати Травневий сюрприз: зима вирішила повернутися в Україну, прогноз погоди на кінець весни та літо Ухилянтам готують посилені санкції від ТЦК
Показати ще

Тепер Кароль пропонує дивитися свій новий кліп на популярних музичних майданчиках, серед які засвітилися не тільки всесвітньо відомі Apple Music, Spotify і YouTube, але і російські майданчики, що опинилися в Україні під забороною - Яндекс музика і VK Music.

Нагадаємо, що солодкі очі Кароль послали один одного подалі, зірку не впізнати: "що з нею, захворіла?".

Як повідомляв портал Знай.ua, Тіна Кароль поділилася з шанувальниками спокусливим відео.

Також Знай.ua писав, що Тіна Кароль зізналася, чому відмовилася від м'яса: "я прокинулася і відчула...".