Альтернативою «львівського метро» найближчім часом може стати запуск міської електрички, яка з’єднає швидким сполученням різні райони Львова.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяТаке переконання висловив депутат ЛМР, координатор ГР «ВАРТА» Ігор Зінкевич під час експертної дискусії в медіацентрі руху.
Практично через кожен район міста пролягає залізнична колія, тому цим потрібно скористатися і запустити альтернативу «львівського метро».
«Залізничне сполучення швидке, електричка не потраплятиме в корки, вона рухатиметься за чітким графіком. Одночасно може перевозити велику кількість пасажирів, що зменшить навантаження на інші види транспорту», – аргументував він.
Сам Ігор Зінкевич уже не раз готував депутатські запити з такою пропозицією. Каже, щоб почати її втілювати в життя, не вистачає лише бажання і наполегливості чиновників. Він впевнений, що вагомим у цьому питанні є саме фінансовий аспект: якою буде рентабельність, яку вартість проїзду треба встановлювати.
«Багато хто нагадує про невдалий досвід рейкового автобуса на Сихові. Його пафосно запустили і закрили через нерентабельність. Але чому не подумали внести якісь корективи, шукати варіанти для покращення ситуації: як зробити цей транспорт популярним. Міська електричка може стати успішним проєктом. Головне реалізовувати його так, щоб львів’яни отримали від цього комфорт і вигоду», – резюмував Ігор Зінкевич.
Нагадаємо, раніше Кернес прокотився на новому тролейбусі і застукав " голих" харків'ян на гарячому.
Місто планує закупити 50 тролейбусів із запасом ходу. Все для того, щоб вони заїжджали в ті райони, де немає контактної мережі.
Як повідомляє портал «Знай.uа» Буряк не пустить запорожців у транспорт без карток, не дивлячись на всі вмовляння.
Також «Знай.uа " писав, що У Кличка слідом за мостами "втомився" тролейбус: "Тримайтеся, відвалиться! За словами очевидців, з десятка гайок, якими має фіксуватися колесо столичного тролейбуса, геть відсутні шість.