На своїй сторінці у
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Були ми в дорозі вже трохи часу. Втомилися. Всі хотіли пити, розім’яти ноги і дозаправити бак – не завадило б. Адже в баку було пального ще на 118 км ходу, а попереду була довга дорога. Тому ми вирішили, що заїхати на ОККО – гарна ідея. Принаймні так нас переконувала реклама з приймача," - розповідає Ігор.
"Отже 07.08.2020 о 21:08 ми відвідали заправку Окко в с.Гамаліївка, Пустомитівського району, вул. Київська 2. ( фото чеку додаю). Нашу машину ( Хюндай сантафе 2007 року випуску, з об’ємом паливного баку 75 літрів заправили на 73,32 літри дизелю). Нагадаю, що в машині залишалося ще пального на 118 км. Методом легких підрахунків можемо вичислити, що в баку ще було 118км з розходом 8,1літрів/100 км = 9,5 літрів палива", - додає Ігор.
Пролив 20 літрової бочки показав незначні погрішності у 20-30 грам. Але як рахує колонка після проливу цієї межі – невідомо.
"Отримати книгу скарг нам не вдалося. Аргументували це наявністю гарячої лінії. Остання перенаправила вирішення ситуації на менеджера Миколу. Одним словом знайти людину, яка відповідає і може вирішити даний конфлікт нам так і не вдалося. Оскільки пан Микола не зацікавлена особа. Ані у вирішенні претензій клієнта, ані в захисті репутації корпорації #ОККО…", - продовжує Ігор Соловко.
«Підозріло добреньким» був тільки заправник, а регіональний менеджер пан Микола – повна протилежність.
"З ним, ми на жаль, мали можливість поспілкуватися в телефонному режимі вже в суботу, 08.08.2020. Він постійно перебивав, підвищував голос, переходив на особистості", - обурюється чоловік.
У Ігора залишилися питання до факту заправки авто.
"Можливо варто звернутися в якусь спеціалізовану службу? Хто порадить? Бо таке враження, що закони фізики на цій заправній станції не діють взагалі. Хоча ні. Діють. Але тільки у вигідну сторону для заправки.
Отже вирішити питання, які нам так і не вдалося –
1) Хто винен? Заправник, касир, менеджер, колонка?
2) Хто компенсує нам переплату?
3) Чому немає книги скарг на місці?
P.S. Яскравим лейтмотивом розмови були історії про те, що ми не перші в такій ситуації. Що якось вони в Skoda octavia залили 56 літрів пального в 45 літровий бак. А в Toyota Land Cruiser Prado 150 влили 160 літрів в 90 літорвий бак, мотивуючи це тим, що власник кілька років заправляється неправильно і в нього в авто встановлений додатковий бак", - на додаток вислухав від працівників заправки Ігор.
В коментарях думки поділилися. Хтось вважає, що заправка дурить і не в перший раз. Хтось намагався пояснити, що виробник авто вказує обєм паливного баку не враховуючи додатковий обєм.
ОНОВЛЕНО
До редакції порталу звернулися представники мережі заправок ОККО з проханням пояснити ситуацію. Публікуємо коментар компанії без ремарок редакції:
«Зазначимо, що ми працюємо на ринку більше 20 років і дбаємо про репутацію. Це означає, що довіра наших клієнтів завжди на першому місці і всі ПРК та ГРК нашої мережі проходять планові перевірки.
Електроніка іноді має свою похибку - і на розхід пального, і на залишок ходу. Ви змогли упевнитись у точності наливу прямо на місці, скориставшись спеціальним приладом – еталонним мірником. Зазначимо, що вони є на будь-якому нашому АЗК і мають на собі пломбу державного органа стандартизації. Пломба свідчить про те, що прилад перевірений і справний.
За інформацією, що ми отримали від колег, було проведено ще один контрольний замір, результати якого вам додатково повідомили. Похибка у вимірюванні є в межах, встановлених законодавством.
Щодо об'єму бака маємо уточнити, що фактичний (зазначений у документах) та реальний об'єми можуть відрізнятись - про що говорять у коментарях вище. Адже окрім самої ємності баку є патрубки, горловина баку тощо, що теж впливає на кількість заправлених літрів. Більше про експеримент, в якому взяла участь наша мережа, можете прочитати тут», - компанія ОККО.
Раніше портал «Знай.uа» писав про те, що
Також портал «Знай.uа» писав
Також портал «Знай.uа» писав, що