На своїй сторінці у фейсбук Ігор Соловко поділився досвідом заправки авто у заправці мережі ОККО.

"Були ми в дорозі вже трохи часу. Втомилися. Всі хотіли пити, розім’яти ноги і дозаправити бак – не завадило б. Адже в баку було пального ще на 118 км ходу, а попереду була довга дорога. Тому ми вирішили, що заїхати на ОККО – гарна ідея. Принаймні так нас переконувала реклама з приймача," - розповідає Ігор.

"Отже 07.08.2020 о 21:08 ми відвідали заправку Окко в с.Гамаліївка, Пустомитівського району, вул. Київська 2. ( фото чеку додаю). Нашу машину ( Хюндай сантафе 2007 року випуску, з об’ємом паливного баку 75 літрів заправили на 73,32 літри дизелю). Нагадаю, що в машині залишалося ще пального на 118 км. Методом легких підрахунків можемо вичислити, що в баку ще було 118км з розходом 8,1літрів/100 км = 9,5 літрів палива", - додає Ігор.

Пролив 20 літрової бочки показав незначні погрішності у 20-30 грам. Але як рахує колонка після проливу цієї межі – невідомо.

Популярні новини зараз
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам Всіх чоловіків змусять встановити "Резерв+": які зміни чекають мобілізацію Податкова перевіряє українців за кордоном: що вже відомо Зміни в правилах обміну валюти: заначка може перетворитися на розчарування
Показати ще

"Отримати книгу скарг нам не вдалося. Аргументували це наявністю гарячої лінії. Остання перенаправила вирішення ситуації на менеджера Миколу. Одним словом знайти людину, яка відповідає і може вирішити даний конфлікт нам так і не вдалося. Оскільки пан Микола не зацікавлена особа. Ані у вирішенні претензій клієнта, ані в захисті репутації корпорації #ОККО…", - продовжує Ігор Соловко.

«Підозріло добреньким» був тільки заправник, а регіональний менеджер пан Микола – повна протилежність.

"З ним, ми на жаль, мали можливість поспілкуватися в телефонному режимі вже в суботу, 08.08.2020. Він постійно перебивав, підвищував голос, переходив на особистості", - обурюється чоловік.

У Ігора залишилися питання до факту заправки авто.

"Можливо варто звернутися в якусь спеціалізовану службу? Хто порадить? Бо таке враження, що закони фізики на цій заправній станції не діють взагалі. Хоча ні. Діють. Але тільки у вигідну сторону для заправки.

Отже вирішити питання, які нам так і не вдалося –

1) Хто винен? Заправник, касир, менеджер, колонка?

2) Хто компенсує нам переплату?

3) Чому немає книги скарг на місці?

P.S. Яскравим лейтмотивом розмови були історії про те, що ми не перші в такій ситуації. Що якось вони в Skoda octavia залили 56 літрів пального в 45 літровий бак. А в Toyota Land Cruiser Prado 150 влили 160 літрів в 90 літорвий бак, мотивуючи це тим, що власник кілька років заправляється неправильно і в нього в авто встановлений додатковий бак", - на додаток вислухав від працівників заправки Ігор.

В коментарях думки поділилися. Хтось вважає, що заправка дурить і не в перший раз. Хтось намагався пояснити, що виробник авто вказує обєм паливного баку не враховуючи додатковий обєм.

ОНОВЛЕНО

До редакції порталу звернулися представники мережі заправок ОККО з проханням пояснити ситуацію. Публікуємо коментар компанії без ремарок редакції:

«Зазначимо, що ми працюємо на ринку більше 20 років і дбаємо про репутацію. Це означає, що довіра наших клієнтів завжди на першому місці і всі ПРК та ГРК нашої мережі проходять планові перевірки.

Електроніка іноді має свою похибку - і на розхід пального, і на залишок ходу. Ви змогли упевнитись у точності наливу прямо на місці, скориставшись спеціальним приладом – еталонним мірником. Зазначимо, що вони є на будь-якому нашому АЗК і мають на собі пломбу державного органа стандартизації. Пломба свідчить про те, що прилад перевірений і справний.

За інформацією, що ми отримали від колег, було проведено ще один контрольний замір, результати якого вам додатково повідомили. Похибка у вимірюванні є в межах, встановлених законодавством.

Щодо об'єму бака маємо уточнити, що фактичний (зазначений у документах) та реальний об'єми можуть відрізнятись - про що говорять у коментарях вище. Адже окрім самої ємності баку є патрубки, горловина баку тощо, що теж впливає на кількість заправлених літрів. Більше про експеримент, в якому взяла участь наша мережа, можете прочитати тут», - компанія ОККО.

Раніше портал «Знай.uа» писав про те, що На Прикарпатті судять горе-водія, який вбив сім'ю в ДТП - "П'яний до втрати пам'яті"

Також портал «Знай.uа» писав Щоб не пропустити ″лист щастя″: як перевірити і оплатити штраф за порушення ПДР

Також портал «Знай.uа» писав, що У Києві" ввічливе " авто перейшло дорогу по пішохідному переходу - городяни оніміли від нахабства