У "Блакитній залі" славнозвісного Палацу Потоцьких у Львові, який охрестили українським Лувром, оскандалилися занадто відвертою рекламою, яка викликала небувалий ажіотаж у мережі.

Відзнятий у Палаці Потоцьких рекламний ролик опублікувала модель Вікторія Ярова на своїй сторінці в Instagram, окрім того провокативне відео розмістили на сторінці самого бренду.

На відео дівчина модельної зовнішності в білизні жовтих та блакитних кольорів та взутті танцює на столі під запальну музику.

Українці неоднозначно оцінили рекламний креатив — одні стверджують, що їм сподобалося, а інші засуджують занадто відвертий вчинок.

Популярні новини зараз
Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу "Київстар" попередив українців про небезпеку: що треба знати Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку
Показати ще

"Щось мені нагадує поєднання цих кольорів", "Вау, більше такого контенту", "Покоління, у якого немає ніяких цінностей, і на межі пристойності! Ганьба", – написали під провокаційним відео.

Скріншот коментарів у соцмережі

У Палаці Потоцьких прокоментували інцидент. За словами керівництва пам'ятки, вони мають заробляти на утримання музею, тому час від часу надають зали для організації фотосесій, весіль або показів мод. Про форму і зміст реклами їх просто ніхто не повідомив.

"Ми знали, що це має бути щось таке дизайнерське. Очевидно, не передбачили, що формат врешті-решт виявиться дуже скандальним для публіки", – переконує керівництво музею.

Ні модель, ні представники бренду зі свого боку музейну фотосесію поки що не коментують.

Нагадаємо, що українським пенсіонерам передбачили підвищення та надбавки: пощастить не всім.

Як повідомляв портал Знай.uа, Київ жахнула кривава ДТП, "розірвало голову" відео для "міцних горішків".

Також портал Знай.uа писав, високосний 2020 рік: енергетичні вампіри, вороги, небезпеки - як уберегтися і чого не можна робити.