Українці скаржаться, що через неуважність працівників ПриватБанку втрачають свої гроші. Про один із випадків йдеться у відгуку на порталі "Мінфін".

Українка, не являючись клієнткою ПриватБанку, скористалася терміналом для переказу коштів на картку іншого банку, іншій особі. Однак після внесення грошей у роботі пристрою стався збій і вся сума "зависла".

Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube
Термінал ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Жінка звернулася до служби підтримки "Привату", де їй запропонували повернути гроші на мобільний рахунок, оскільки вона не є клієнткою. Зарахування коштів пообіцяли протягом кількох днів.

"Через 3 обіцяних дні гроші не були зараховані на номер. Зв’язавшись знову з банком мені повідомили, що кошти були виведені на номер телефону який я чула вперше і точно не могла його назвати при першій розмові з оператором", - написала жінка.

Популярні новини зараз
Чиновників можуть відправити на передову: кого з посадовців мобілізують Бронювання ретельно переглянуть ТЦК: Україною ширяться масові перевірки 6 500 гривень від держави: кому і як отримати допомогу цієї зими Ціна злетить на 20%: українців попередили про подорожчання головного продукту
Показати ще

ПриватБанк. Фото: скрін youtube
ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Виявилося, що співробітник ПриватБанку припустився помилки й гроші були зараховані зовсім іншій людині.

"Помилка оператора — коштувала мені моїх власних грошей. Дуже рада що це невелика сума, але такі працівники — це фіаско", - обурилася українка.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін youtube
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін youtube

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк встановлює обмеження на картки: неможливо навіть сплатити за комуналку.

Також наш портал інформував, перекинув гроші на карту – став злочинцем: ПриватБанк блокує рахунки українців "за відмивання коштів та тероризм".

Крім того, ми писали, Ощадбанк наживається на пенсіонерах: українці скаржаться на приховану комісію за зняття власних коштів.