Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися"Банкомат списав гроші з карти і їх не видав!!! Я в шоці одразу подзвонила на гарячу лінію, де чекала 15 хв. щоб зв’язатися з оператором, який мені сказав, що гроші повернуться через 7−14 днів… Я знов в шоці бо не розумію весь цей час що я маю їсти, де гроші, я ж на них розраховую… сподіваюся, що гроші не "випаруються", відчуття незахищеності", - написала жінка.
"Це дозволить нам впевнитись в тому, що кошти не були видані та визначити їх суму. Зробимо все можливе, щоб надати вам відповідь в найкоротший термін", - відповіли у ПриватБанку
Нагадаємо, українка в "ПриватБанку" отримала нового чоловіка і заблокований рахунок: "Я не заміжня!". Дівчині кажуть: приходьте у відділення, будемо розбиратися
Як повідомляв портал "Знай.ua", українець втратив слух і потрапив у "сіті" ПриватБанку: "Дзвонять, шантажують". Чоловік розповів про неприємне спілкування зі співробітниками банку
Також "Знай.ua" писав, "Знято на ігри...": після дзвінка "працівника" картка клієнта ПриватБанку спорожніла на 10 тисяч. Батькові зателефонував нібито працівник "ПриватБанку" з головного офісу і сказав, що йому потрібно пройти авторизацію