У Львові планують побудувати метро. У ньому будуть дві гілки. Також городяни вимагають запустити міську електричку. Один з тунелів повинен буде з'єднати аеропорт Львова з парком Івана Франка. Такі вимоги львів'яни висунули до міської влади в петиції.

Автор петиції Василь Лозовий написав у тексті, що необхідно запустити міську електричку або почати будівництво метро. На думку чоловіка, якби метро почали будувати ще в 80-і роки минулого століття, то до сьогоднішнього дня були б вже готові дві гілки. Він також зазначив, що при такому будівництві метро спальні райони Львова були б вже об'єднані з центром міста.

Автор петиції показав на карті існуючі залізничні колії синім кольором, а червоним позначив ділянки, на яких доведеться будувати підземні тунелі. Також Лозовий написав, існуючі шляхи-це 50% метро. Їх можна переобладнати під швидкісну електричку або наземне метро.

Чоловік зазначив, що синій тунель, за його словами, повинен поєднувати Міжнародний аеропорт «Львів» ім. Данила Галицького та парк Івана Франка, проходити через вулицю Любинську, Героїв УПА, Антоновича.

"Червоні лінії, які я позначив, - це те, передбачувані тунелі. Розумію, що там є і такі варіанти, які неможливо буде реалізувати, але на перехресті Вітовського і Сахарова можна піти під землю і через Стрийський парк зробити тунель в Личаківській і вже там зробити пересадку на залізничну колію", - додає Лозовий.

Популярні новини зараз
Вистачить на хліб, поповнення рахунку та упаковку насіння: кому з 1 квітня додадуть до пенсії 500 грн Якщо не встигли здати в банк – радійте: монети номіналом 5 копійок можна дорого продати Зібрав долари на "чорний день" - отримай штраф: в Україні змінилися правила зберігання валюти Вам знадобиться магніт: перевірте монети в гаманці – деякі можуть принести 35 000 гривень
Показати ще

Нагадавши, Знай повідомляв, що у Львові народний депутат України з фракції "європейська солідарність", кандидат на посаду голови Львівської ОТГ Олег Синютка звернувся до правоохоронних органів з вимогою втрутитися в ситуацію щодо можливої корупції при реконструкції вулиць.

Також Знай писав, що довгоочікуване метро на Троєщину планують будувати не раніше, ніж через 5-7 років.

Нещодавно Знай передавав, що Київський метрополітен визнали найбільш завантаженим серед усіх європейських країн: тільки на одну станцію метро припадає 56,7 тисяч пасажирів.